Հունվարի 24

Իմ Մասին․․

Գագիկ Մանւկյան                                                                                                                                                       Արևելյան դպրոց,3-2 դասարան                                                                                                                              Ես իմ բլոգը բացել եմ ամառային արձակուրդների ժամանակ, որպեսզի դասի գնալուց պատրաստ լինի։  Ինձ համար բլոգը  հետաքրքիր ծրագիր է։  Ես այդ ծրագրից շատ բաներ եմ սովորում։ Այս ծրագիրը ինձ շատ բաներ է սովորեցնում։  Իմ բլոգում կան շատ բաժիններ,օր՝  Մայրենի                                                                                                                                                                       Մաթեմատիկա                                                                                                                                                           Անգլերեն                                                                                                                                                                     Ռուսերեն                                                                                                                                                                     Երգ                                                                                                                                                                                Ռադիո                                                                                                                                                                       Ճամփորդություն                                                                                                                                                       Շախմատ և այլն։

Ընտրությամբ  գործունեություն՝

Ես ընտրել եմ մաթեմատիկան։ Ես մաթեմատիկա շատ եմ սիրում, դրա համար ընտրել եմ դա։ Այս ժամին մենք շատ խնդիրներ ենք լուծում և վարժություներ ենք անում։ Այս դասը ինձ  շատ գիտեոլիք է տալիս։

Լրացուցիչ կրթություն՝

Դասերից հետո ես հաճախում եմ գիմնաստիկայի։ Այցելում եմ Հրանտ Շահինյանի անվան մարմնամարզության օլիմպիւական դպրոց։Ես շատ եմ սիրում իմ սպորտը։

Ֆլեշմոբեր՝

Մասնակցել  եմ ՝

  •  Մաթեմատիկայի  ֆլեշմոբ՝ (Սեպտեմբերից- Հունվար)
  • Մայրենիի ֆլեշմոբ՝                (Սեպտեմվերից-Հունվար)
  • Ռուսերեն ֆլեշմոբ՝                 (Սեպտեմբերից-Հունվար)
  • Անգլերեն ֆլեշմոբ՝                  (Սեպտեմբերից-Հունբար)

Ես սովորել եմ MovieMaker  և Մոնտաժային ծրագիրը։Ես սովորել եմ բացիկներ և slide show-ներ պատրաստել։

Կրթահամալիրում մասնակցել եմ ՝Հարիսայի ծեսին,  Թթուդրեքին, Զատիկի ծեսին,Միջանքի ծեսին,Կոմիտասի բոլոր ծեսերին,  Դիջիթեք 2021, Ազգագրական փառատոնին, Նոր Տարվա ծեսին։     Ճամփորդել եմ ՝Թեղենիս լեսը, Համազգային Թատրոն և բազում այլ վայրեր։


Posted 24 Հունվարի, 2021 by manukyanblogmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*