Մայիսի 25

Իմ բլոգը

  • Ներկայացրու բլոգդ

Ես  Գագիկն  իմ  ազգանունը  Մանուկյան։  Ես  իմ  բլոգը  բացելեմ  2017թվին։  Ես  ունեմ  իմ  բլոգի  մեջ  մոտ  500նյութ,  ես  իմ  բլոգը  լավ  եմ  օգտագործում։

  • Գրիր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դիր վերնագրի վրա:

Ես  իմ  բլոգում  առաջին  նյութս  որ  եղել  է  դա  իմ  մասին  է։

  • Գրիր, թե բլոգդ ինչ բաժիններ ունի, որն ես դրանցից ամենաքիչն օգտագործում և ինչու:

Անգլերեն,  Ամառային ճամբար 2021,  Ավտոռադիո,  Ձմեռային ուսումնական ճամբար 2021,   Ճամփորդություն,   Մաթեմատիկա,   Մայրենի,   Մարմնամարզություն,  Ռադիո,  Ռուսերեն,   բնագիտուցյուն,  հայրենագիտուցյուն,  ուսումնական պլան,  Եռաչիպ տպից,  Երգ,  Ընրությամբ գործունեություն,   Իմ Գրադարանը,  Լրացուցիչ կրթություն,  Խաղեր,  Հորինուկ,   Ձմեռային ճամբար2022,  Ձմեռային ուսումնական ճամբար 2021,   Ճամփորդություն

Ես  շատ  եմ  սիրում  իմ  բոլոր  ընկերենրի  բլոգները,  որովհետև  նրանք  հետաքրքիր  էին  յուրովի;

  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներից որևէ մեկի վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:

Հայրս  և  Մայրս  հաճախ  հետևում  իմ  բլոգին,  և  ոգևորում  ինձ։


Posted 25 Մայիսի, 2022 by manukyanblogmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*