Մայիսի 25

Տարեվերջյան ամփոփում

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:

Իմ  սիրելի  վայրը  կրթահամալիրում  լողն  է։

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:

Ես  ունեմ  շատ-շատ  ընկերներ։

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։

Այս  տարվա  իմ  ամենասիրելի  նախագիծը,  դա https://manukyanblogmskh.edublogs.org/category/%d5%a5%d5%bc%d5%a1%d5%b9%d5%ab%d5%ba-%d5%bf%d5%ba%d5%ab%d6%81/

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։

Ես  այս  ուսումնական  տարվա  ընթացքում  չեմ  կարդացել  գիրք,  քանի  որ  շատ  զբաղված  եմ  եղել  սպորտով։

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Իմ  այս  տարվա  ամենասիրելի  բանաստեղծությունը,  դա  Կանաչ  Ախպեր  բանաստեղծությունն  է։

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան և ինչո՞ւ։

Այս տարվա իմ սիրելի առարկան  մաթեմատիկան  է  որովհետև  շատ  հետաքրքիր։

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում ։

Ես  տիրապետում  եմ  անգլերեն։

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։

Ես  գնացել  եմ  Գետամեջ,  Ավետիք  Իսահակյանի  տուն-տանգարան։

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։

Իմ  ամենասիրած  օրը  դեկտեմբերի  15-ն  է։

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։

Ես  այս  տարի  չսիրած  օր  չունեմ։

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում, ինչո՞ւ։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Դասերս  ավելի  լավ  կսովորեմ։

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:

Որ  գիտելիք  ստանամ։

Ի՞նչ հարց կավելացնեիր այստեղ։


Posted 25 Մայիսի, 2022 by manukyanblogmskh in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*